OPFØLGNING: CLINQUE FOUNDATION

Jeg lavede for et-to måneders tid siden et lille indlæg om min nye foundation. 
Grunden til, at det for mig er rigtig vigtigt at lave denne opfølgning, er for at fortælle jer om min oplevelse med den. Jeg har desværre en rigtig sart hud, og er slået ud af utallige foundations, og make-up generelt. Kun Guderne må vide, hvor mange vi taler om her.

Se indlægget her.


Jeg har så nu haft dejlig lang tid til at teste min nye foundation. Ny vil jeg nu ikke kalde den længere... 

Jeg har været SÅ utrolig glad for den! Den sætter sig perfekt på huden, fjerner rødmen og dækker urenheder. Den holder hele dagen (fra klokken 6 om morgenen, til en 16-20tiden, når jeg tager den af), og kruser overhovedet ikke. 
Det er vel at mærke vigtigt at fortælle, at jeg ingen form for primer bruger, andet end min creme jeg putter i hovedet når jeg vågner.

Jeg har ingen negative ting at sige om den, andet end at der godt måtte være mere i til dén pris. Men jeg må desværre indse, at hvis jeg skal have noget fornuftigt til min hud, så må jeg også betale for det - og det gør jeg også med glæde nu. 

Jeg bruger min foundation dagligt i et meget tyndt lag, blot for at fjerne rødmen. Når jeg så skal til diverse fester lægger jeg et tykkere lag for en mere optimal dækning. 

Den hedder "Clinique anit blemish solutions" og er i farven "Fresh ivory (02). Jeg købte min i Matas til 255kr.
Jeg har dog planer om at holde lidt udkig efter den i næste uge, hvor jeg er i London. Jeg kan måske være heldig at få den liiidt billigere. 

Hvad er dine erfaringer med denne foundation? 

// I bought this clinique foundation a little while a go, since my skin is allergic to all of those "cheap" make-up. 
I have been loving this foundation to the fullest, and I have only positive things to say about it. So if your skin is a bit delicate as well, I can highly recommend this one for you! // 

1 kommentar:

  1. Har den også
    og er også super glad for den:)

    SvarSlet