TIPS MOD TØMMERMÆND

Før jeg går igang med dette indlæg, vil jeg blot informere jer om, at jeg på ingen måder opfordrer folk til at drikke! Det er en individuel sag om det er noget man har lyst til at skade ens krop med.
Selv drikker jeg sjældent, men når jeg nu engang imellem gør, så gør jeg godt brug af de tips I vil få i dette indlæg.
Pictures found on weheartit.com

Det allervigtigste tip mod tømmermænd er vand! Sørg for at drik et stort glas vand inden du går i seng, og når du så vågner så sørg for at få en masse væske ned i løbet af dagen, så alkoholen kan blive skyllet ud noget hurtigere.

SOV! Du magter alligevel ikke noget, så sov din smerte væk, og vågn op med et smil.

En anden vigtig ting ud over vand, er at spise. Det er vigtigt at få noget mad ned i maven, så din krop har noget at arbejde med. Om det er McDonalds, pizza eller en lækker salat, it doesn't matter! Spis lige, hvad du har lyst til, for du har ondt af dig selv, så et stykke chokolade er også helt i orden.

Afslapning i store baner. Hyg på sofaen under dynen med netflix på tv'et og teen i hånden. 

Lav lektierne inden festen, for tanken om lektier er den sidste du vil have. Trust me on this one.

Har du nogle gode tips, du gerne vil dele med os?

// Just a few tips that will make it easier for you to go through your hangovers.
Drink water ~ Sleep ~ Eat ~ Relax. 
Do you have any tips? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar