OVERTHINKING

Jeg så her den anden dag en video, hvor der blev nævnt at piger var meget "gode" til at overtænke tingene alt for meget. Generelt har piger også en større tendens til at gøre dette, fremfor drenge. Så tusinde tak hormoner. 

Jeg er, desværre, nødt til at erklære mig enige i dette statement. Jeg er selv en person, der overtænker alting til det yderste, og det har ofte givet mig bagslag på psyken. Jeg bliver ofte mindet om det af mine venner og familie, at jeg skal stoppe med at overtænke tingene, for sker det, så sker det. Og så må man tage det som det er efterfølgende.

Så mit råd til jer (og mig selv), er at stop med at overtænke tingene helt til grænsen. Lad istedet tingene gå sin gang, og deal med problemerne, hvis de så rent faktisk dukker op.

Pictures found on weheartit.com

Hvad er dine tanker omkring dette?

// Girls overthink way too much, and we seriously need to stop this. So a little advice to you (and me), stop overthinking and let things go the way they go, and deal with the problems if they then do actually happen.. //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar