WHAT DO I LISTEN TO?

Noget jeg især elsker at læse hos andre bloggere, er indlæg med det musik de hører for tiden. Jeg tænkte derfor, at jeg ville lave et indlæg selv - måske kan I få noget inspiration til, hvad I skal høre.

Stitches - Shawn Mendes
Jeg har hørt denne sang i flere måneder nu, og den rører mig bare hver gang.
En absolut yndlings her for tiden.

Flashlight - Jessie J
Sangen, der blev kendt i Pitch Perfect 2, har for alvor sat sig på min hjerne, og fundet en plads på min playliste.

Prototypical - Stine Bramsen
Skønne Stine Bramsen har fået sat sig på min hjerne efter at have hørt denne sang i radioen for lidt tid siden. Dét er altså bare en god klassiker.

Love yourself - Justin Bieber
Justin har i mange år altid haft en stor betydning på musikken som jeg hører, så ham skal vi da nødigt glemme.
Jeg er helt vild med denne sang, og jo mere jeg høre den - jo mere taler den til mig og får mig til at komme i en helt anden stemning.

Lytter du også til nogle af disse sange?
Hvad lytter du ellers til?

// I love to read and listen to other peoples music taste, so here is a few of my favorites at the moment. Let me know if you like the songs. 
What do you listen to? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar