HAR DU HØRT OM RABBLE?

Jeg har indgået et superlækkert samarbejde med firmaet Rabble.dk, som er en side med rabatkoder (noget vi alle kan lide). Det er originalt en svensk side, som for nyligt har startet deres danske side ud, hvor jeg blev spurgt om jeg ville være ambassadør for den danske side.

Hvad vil det så indebære for bloggen? 
Der kommer ikke til at ske noget yderligere, andet end at jeg vil være repræsentant for dem, og jeg vil et par gange om måneden lige komme med et indlæg med de nyeste rabatter til jer, så I kan spare en masse lækre penge, når I shopper på nettet.

Jeg har glædet mig utrolig meget til at lave mit allerførste indlæg for rabble, og vil i dag starte ud i stor stil - jeg har nemlig valgt fire af deres netbutikker ud, for at give jer en kort introduktion til, hvad det egentlig er I får ud af det, for det er nemlig nogle store og kendte navne, der er nævnt under deres rabatter, så det er helt sikkert noget, som er til at få glæde af.

____________________________________________________
Nelly.com er det første navn, der fangede min opmærksomhed. En side, som de fleste piger handler hos, og jeg skal da gerne sige, at jeg også er skyldig her. Man har mulighed for at vælge flere forskellige rabatkoder man gerne vil benytte sig af. Selv er jeg fanget af den, hvor man får op til 70% rabat på festting(rabatkoden udløber i morgen), hvilket er lige meget, eftersom jeg står og snart skal holde et par store 18års fester.

Så er der selvfølgelig også Asos, der fangede min opmærksomhed. Endnu engang fordi det, det er et sted, hvor man ofte handler, og lidt penge at spare, når man alligevel havde kig på en lækker kjole, er jo ikke helt dårligt.

En anden side, jeg personligt elsker at kigge på lidt for ofte er cdon.com - der er altid lækre ting at shoppe hjem, så I skulle da heller ikke snydes for at gøres opmærksomme på deres rabatkoder. Der er bl.a. 70%, fordi de fylder 17 år, så der er da en hel del af spare der.

Jeg slutter af med en side, jeg personligt aldrig har hørt om før; Designdelicatessen. Det er en møbel- og interiør butik, og jeg kunne godt forestille mig, at det er et godt sted at købe gaver til folk. Rabble har lige nu 3 supergode rabatkoder, så det er da værd lige at kigge på.

____________________________________________________

Jeg håber meget, at I kunne bruge dette lille tip, og at I har lyst til at læse mine blogindlæg med lidt lækre rabatkoder i fremtiden. Det er i hvert fald indlæg, som jeg elsker at læse hos andre bloggere.

Lad mig høre, hvad du tænker!

// This is a blogpost, for my danish readers, with some discount for danish shops //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar