WHAT I LISTEN TO

Nu er vi nået til endnu en omgang af, hvad jeg lytter til af musik her for tiden. I kan læse/genlæse mit gamle indlæg her.

Paint a Smile - Jasmine V
Jasmine er en sangerinde jeg har lyttet til i rigtig mange år efterhånden, og denne sang er en gammel, dejlig klassiker, som jeg har fundet frem igen. 
Den minder mig om, at uanset hvad man går igennem, så skal man bare putte et glad smil på, og så skal alt nok ende godt i den sidste ende.


Cool for the Summer - Demi Lovato
Da jeg var i London i vinterferien blev denne sang spillet i højtalerne i butikkerne, og den kom hurtigt ind på min playliste igen.

Word Up - Little Mix
En utrolig god sang, fantastiske sangerinder og en fantastisk mening med teksten. Jeg behøver vidst ikke sige mere.

Hvad lytter du til?

// This is some of the songs I'm listening to a lot here atm. What are you listening to? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar