ANMELDELSE: FLASKEPOST FRA P

Jeg var for.. godt en månedstid siden.. inde og se Flaskepost fra P, med to supersøde klassekammerater. 
Selvom de fleste af jer, der havde lyst til at se filmen, sikkert har set den, så vil jeg alligevel lige give min mening til kende om filmen.

Picture found on Google

JEG ELSKEDE DEN!
Jeg var fuldt ud slugt af filmen, fra det sekund den startede, til den sluttede. Den var så umådeligt god og fangende, og så var skuespillerne som altid virkelig fantastiske. 
At man følger "Carl's" indre problemer, med anerkendelsen af ham selv, og sin tro og lyst til at hjælpe andre mennesker, var helt igennem fantastisk fundet på.

Jeg har ikke læst bogen, da jeg ærligt ikke føler mig fanget af forfatterens skrivemåde, men filmene er SÅ gode - dem alle sammen. 

Jeg vil ikke røbe for meget af filmen, hvis der er nogen, der endnu ikke har set den.
Men jeg vil opfordre alle til at tage ind og se den / købe den, når den kommer på DVD - I vil ikke fortryde det.

// A review of the Danish movie "Flaskepost fra P" //

1 kommentar:

  1. Super fedt du skriver en anmeldelse, nåede aldrig rigtig at komme ind og se den. Så den skal helt sikkert købes på DVD

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet