MATTE TOP COAT


Da jeg var på Gran Canaria købte jeg OPI's matte top coat - en top coat jeg længe har ønsket mig. Jeg besluttede mig derfor for at prøve den af, inden en konfirmation for en uges tid siden.

Jeg startede ud med at påføre et lag af min Vaseline creme, som jeg har været fast forbruger af i 2 år

Så to lag af min ESSIE neglelak i farven Bikini so teeny

Sidst, men vigtigst af alt, et lag af min nye topcoat.

Den nederste hånd har den nye top coat på, hvor man kan se, at den ikke skinner ligesom den øverste hånd. Jeg synes det giver et lidt anderledes pift til neglene, og jeg er bestemt ikke færdig med at bruge min top coat.

Har du også en matte top coat?

// A few pictures, where you can see how I did my nails, using my new Matte Top Coat from OPI //

1 kommentar:

  1. De er så fine.
    har også selv en matte top coat, er helt vild med den

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet