ALLERGI ER EN FORFÆRDELIG OPFINDELSE

Som nogle af jer måske ved, så har jeg allergi - og jeg har det i store mængder, og det er til at blive helt skør af.
Jeg fik for nogle år tilbage allergi for dyrepels, hvilket resulterede i, at vi skulle af med vores elskede dyr. Ikke nok med det, så har jeg også i år fået konstateret pollen allergi - og planterne er altså ved at springe ud, så mine øjne er vildt utaknemmelige for den ellers så dejlige årstid. 
Pillerne er altid i min taske, og det er forfærdeligt at skulle "dope" sig selv på den måde, da jeg bliver endnu mere døsig end jeg måske var i forvejen. 

Jeg har på en måde, bare lært at leve med at have allergi for dyr. Men det stopper mig alligevel tit fra at gøre ting jeg gerne vil. Jeg kan ikke rigtigt tage hjem til alle mine venner. Jeg kan slet ikke være der når de har katte. Hvis de har hunde, kan jeg give det et skud, men det er ikke altid pillerne kan klare det.

Men hvis man skal se positivt på det her negative emne, så må det være, at mine forældre er så supersøde. Hvis jeg nogle gange har fået mine allergi anfald så har min far kørt hen og hentet mig. Det har altså resulteret i køreturer fra Jylland til Sjælland klokken 3 om natten, og fra Midtjylland til Christiansfeld sent om aftenen. 

Har du også allergi?

// A little talk about how annoying I think my allergy is.
Do you have allergy as well? //

2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt, har selv parfume allergi.
    Så der er vildt mange lækre ting jeg ikke kan købe

    håber du har en skøn dag
    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har ondt af dig. :( Det er virkelig noget af det værste.
      Ha' en dejlig dag på trods af allergien ;)

      Slet