LAV SELV FØDSELSDAGSINVITATIONER

Jeg er normalt ikke en kreativ person, men hvis der er noget jeg går op i, så er det at lave kort selv. Så da min familie skulle have deres invitationer til min fest her i slutningen af maj, var det jo kun på sin rette vis, at det var mig, der lavede invitationerne.

De bliver ikke altid lige flotte, men det er personligt, og det er en ting, som jeg værdsætter meget - at folk bruger tid på tingene, det er sådan en dejlig følelse.

Jeg tænkte, at jeg ville give jer lidt inspiration til, da jeg lavede mine kort.
For at gøre det lidt mere hyggeligt, satte jeg lidt netflix på skærmen.




Kan du også godt lide at lave invitationer/kort selv?

// I took these pictures whilst I was working on making invitations for my family birthday party. I love making it personal, and I love getting personal stuff. It doesn't have to be perfect, but as long as you can see it was handmade.. that just gives me a lovely feeling in my stomach.
Do you also like making invitations/cards yourself? //

1 kommentar:

  1. Super fed ide
    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet