BE DIFFERENT - STAND OUT - BE TRUE TO YOURSELF

Overskriften beskriver ret godt et nyt tema, der vil komme mere og mere op på bloggen. Jeg har aldrig lagt skjult på mine holdninger vedrørende det, at man skal være sig selv, men der er rigtig mange, der har problemer med dette - og det har skabt store problemer i medierne. Derfor er det et emne jeg har planer om at tage op snarest, samt give råd til, hvordan man er tro mod sig selv.

I dag vil jeg blot give jer lidt inspirations billeder. Billederne er meget forskellige, dog stadig super inspirerende og fangende. Enjoy!
Pictures found on weheartit.com

Glæder du dig til, at jeg tager dette emne op?

// I want people to be true to themselves, and that's going to be a little theme soon on the blog. I'll tell my thoughts on this particular topic, just as well as I will give my advice and talk about my experiences. Today I just wanted to inspire you guys with some lovely pictures //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar