NICHOLAS SPARKS + MIT NYE TÆPPE

For en måneds tid siden kom min mor hjem med den dejligste gave til mig. Jeg havde længe gået og ønsket mig et nyt tæppe, men det her dét er bare dejligt. Det har de to bedste tæpper sat sammen til et. Jeg ved at det kan købes i Bilka til 99kr, så for kvaliteten så er prisen helt igennem fantastisk! Jeg elsker at putte under det med en film/bog og en kop te - der findes ikke  noget bedre.

Nu vi taler lidt om bøger, så skal vi tale om forfatteren Nicholas Sparks. Jeg er igang med min 3 bog med ham, og de skuffer bestemt ikke! Nogle af dem, har jeg set filmene inden, men bøgerne får en til at glemme alt om filmene og man leves helt ind i hans fantastiske skriveunivers og sidder rørt til tårer. Bøgerne er nogen jeg har lånt af min veninde, men jeg har kigget meget på hans andre bøger på nicholassparks - den officielle hjemmeside.
Så, hvis I mangler lidt sommerlæsning, så få bestilt hans bøger hjem - de skuffer ikke!


Prøv nu bare at se, hvor dejligt det tæppe ser ud! O: 

Jeg er lige nu igang med The Last Song, og den næste bog på min liste er en af minde yndlingsfilm; Dear John.

Har du også dette tæppe?
Har du læst nogen af hans bøger?

// I have recently gotten this lovely blanket from my mom. It's the best blanket ever, and I just love snuggling under it with a good book or a movie and a cup of tea. 
The latest books I have been reading are Nicholas Sparks books. I'm on my 3rd of his books, and none of them has disappointed me. I'm currently reading the lovely book The Last Song, where the movie has been created upon it. The next book I'm going to read are Dear John - one of my favourite movies.
Have you read any of his books? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar