HVILKE GAVER FIK JEG FRA MIN FAMILIE?

Jeg har som sagt holdt fødselsdag af to omgange; en for min familie/venner af familien, samt en for mine venner. I dag vil jeg lige vise jer de fine gaver jeg fik af min familie, og så kan I se gaverne fra mine dejlige venner i morgen.

Den bedste gave jeg fik var denne fra min farmor. Denne halskæde har en helt speciel betydning for min farmor og jeg, og det at hun gav mig den nu, viser at hun ser mig som en voksen og ansvarlig pige, hvilket rører mig endnu mere

Jeg fik denne virkelig morsomme og interessante bog på samme tid af min søde kusine (se hendes blog her). Det er en bog fra Urban Outfitters, som har 12.000 drømme forklaringer. Så drømmer du noget underligt, så bare skriv ;) 

Jeg fik denne Verdi af min bedsteveninde, da jeg weekenden forinden havde fået den smukkeste ring af hende

Jeg fik to virkelig flotte neglelakker fra L'oreal af min morfars kæreste

Jeg fik Tyler Oakleys bog af min tantes niece/min veninde Frederikke

Så fik jeg penge af min farmor, morfar og moster. Derudover fik jeg også min børneopsparing af mine forældre, samt en ekstra konto jeg kan bruge til lidt sjov og spas nu

Gavekort til H&M fra min familie i Sønderjylland

Jeg fik den smukkeste Marc Jacobs taske af mine forældre, som jeg glæder mig meget til at skulle vise frem til folk

Af min tantes søster/min venindes mor fik jeg Urban Decays naked basic pallette, hvoraf jeg har 2'eren. Så nu har jeg et lækkert sæt. Derudover fik jeg også en kabuki brush fra Nilens jord

Jeg fik et sæt margueritøreringe fra min onkel og tante, samt den samme smukke ring jeg fik af min bedsteveninde, så den skal byttes til en anden smuk ring

En familie, som er ven af vores familie (kan man sige det?) fik jeg det flotte flag lavet ud af glas. En dagcreme fra Nilens jord, samt powder brush og den samme kabuki brush (så denne skal byttes). Derudover fik jeg også flyttehandsker, da min veninde og hendes kæreste flytter i lejlighed overfor mit gymnasium, og jeg derfor kommer til at bo lidt hos dem, og så skal jeg selvfølgelig også hjælpe lidt med flytningen

Som I kan se, så har jeg fået nogle vidunderlige gaver af min familie! Derudover havde jeg også en helt igennem fantastisk dag, der bød på godt vejr, lækre kager og fantastisk humør. Dagen kunne ikke blive bedre.

Har du nogle af de ting jeg fik? 
Hvad synes du om dem?

// I held my birthday party for my family this weekend, and this is what I got as presents. I love all of my presents very much, and I feel so blessed //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar