HVILKE GAVER FIK JEG FRA MINE VENNER?

Jeg viste jer mine gaver fra min familie i går, og i dag vil jeg vise, hvilke gaver jeg fik fra mine venner. Jeg synes personligt, at det er vildt spændende at se, hvor meget ens venner egentlig kender en, uden at man rigtig ved det.

Jeg fik denne ring af min bedsteveninde - den samme ring jeg fik af min onkel og tante

Af en veninde fra folkeskolen fik jeg en brunch tur på Vivaldi som jeg glæder mig meget til. Så kan vi rigtig få indhentet den forsømte tid og bare nyde hinandens selskab

Af drengene fra klassen fik jeg denne super lækre body lotion

Af en veninde fra efterskolen fik jeg denne "fun-gave". En nakkestøtte til når jeg går i badekar, neglefil (eller hvad man kalder dem), søde kleenex, kærlighedstape, et viskelæder formet som en is, konfettirør og sådan en hovedmassør

Af et vennepar fra efterskolen fik jeg de her bolledej (fordi jeg elsker at bage), og så syntes de at denne drikkedunk var ret morsom

Mine roomies fra efterskolen kom med denne muffin og overraskede rigtig meget, samt jeg fik bogen Enestående - for som de sagde, fra én blogger til en anden

Af pigerne fra min klasse fik jeg den skønne kurv, med alle de ovenstående gaver. Der var lidt lækker kærlighedste, samt det sødeste teæg. Noget lækkert makeup. En kagespade, fordi jeg bager alt for meget. Den sødeste mælkekrus, samt termokop, og Zoellas anden bog

Af to venner fra efterskolen fik jeg denne blandede kurv. Lidt icecoffe, som jeg elsker. Popcorn, sommersby (alt sammen noget jeg drikker/spiser lidt for ofte..), og noget lækkert makeup. Glæder mig især til at prøve mascaraen, når den jeg har er opbrugt

Så som I kan se, så har jeg fået nogle vildt lækre gaver! Og man kan virkelig se, at mine venner kender mig godt.

Hvad synes du om mine gaver?

// These are the lovely presents I got from my friends. I love how you can just see, how much my friends really know me, because all of the presents fits me so well! //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar