I LOVE THESE JEANS

Hvis der er ét bestemt tøjmærke, der bare slår alle andre når vi taler bukser, så er det Abercrombie & Fitch. Efter, at jeg havde deres bukser på for første gang, har jeg ikke købt hos andre butikker siden. Nok er prisen dyr, men de holder og de er super behagelige at have på - lige de kvaliteter et par gode bukser skal have.

Jeg var så heldig, at min far var i Tyskland for nyligt, for han lige faldt over mine bukser (eller.. jeg havde måske givet ham størrelse og farve med.. så faldt og faldt), hvor han sagde det var en lille før-fødselsdagsgave. Om jeg lige blev glad!

Har I også nogle bukser, der bare SKAL købes hos en bestemt butik? 

// In this post i recommend Abercrombie & Fitch's jeans. I have been using these for years, and I keep on buying new ones - like my dad bought these for me. I just love them.
Do you also have a pair of jeans, that you just have to buy at a specific store? //




Ingen kommentarer:

Send en kommentar