HVORDAN COMPUTEREN BEGRÆNSER EN

Der er noget som jeg har tænkt på længe - hvor meget computeren egentlig begrænser en i hverdagen. Vi lever med den og vores telefoner i baghånden - og når vi ikke har dem, så kan vi gå helt i panik.
Da jeg var uden computer i 3 uger, var det virkelig svært for mig. Jeg havde selvfølgelig min telefon til at surfe på nettet, men afleveringer, skole research og alt sådan noget, det fik mig næsten til at gå helt amok når jeg skulle bruge min iPad til det.
Her den anden dag havde jeg lige lånt min telefon til nogle fra min klasse, og da jeg så den var væk, gik jeg næsten i panik fordi jeg ikke vidste hvor den var, og havde fuldstændig glemt, at jeg egentlig lige havde givet den væk.

Picture found on weheartit.com

Jeg vil i hvert fald begynde at tænke mere over, at blive mere social ansigt til ansigt med folk, og ikke kun gemme mig bag en skærm. For det er desværre sådan vores verden udvikler sig i dagens Danmark, og det er synd - for det er simpelthen så hyggeligt at tilbringe rigtig tid med folk.

Lad mig endelig høre dine tanker om dette emne

// I have had this thought about how we hide behind a computer/telephone etc. and how we're not hanging out with people face to face this much anymore. We panic when we don't have our electronics near us, and I think that is a huge problem.
Please, let me know what your thoughts are on this topic //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar