SÅ ER DET LÆSEFERIE

Jeg er i dag gået på læseferie og hold nu op, hvor føler jeg, at den er fuldt ud fortjent!
Jeg har simpelthen stresset så meget det sidste stykke tid, så at jeg kan sætte mig ned og bare fokusere på mine skriftlige eksaminer, det giver mig sådan en beroligende følelse i kroppen. 

Der er stadig nogle stykker, der ikke har fået læseferie endnu - jeg ønsker jer videre held og lykke med skolegangen - og må jeres eksaminer gå ligeså godt, som vi alle håber på :)
Picture found on weheartit.com

Hvornår får du læseferie?

// From today I have a study break/study holiday - and I have been needing this for so long now. I can't wait to sleep one hour longer, and just focus on getting ready for my exams, and relaxing.
When will you get a study holiday? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar