THE CARRIE DIARIES

Hvis der er en serie, som jeg bare tog lang tid om at starte med at se (læs; ca 3 år), men som har elsket utrolig meget, så er det Carrie Diaries.
Da min computer var i stykker tog jeg mig sammen til at se den på min iPad, og hold nu op, hvor var jeg fanget af den! Jeg sad sågar og så det i skolen, fordi jeg bare skulle se videre - og så taler man altså om afhængighed.

Jeg vil ikke sige så meget om The Carrie Diaries, andet end at det er lavet værende Carrie Bradshaw (sex and the city)'s liv før Sex and the City filmene og serierne. 

Jeg kan kun anbefale den - og du skal ikke være ligeså dum som mig og bare trække årene ud.

Pictures found on weheartit.com

Har du set serien? Hvad synes du om den?

// I just wanted to let all of you know, that I have finally seen The Carrie Diaries after 3 years on my "to-watch-list", and I do not regret it. It's an amazing serie, with some hot guys (Austin Butler) in it. If you haven't seen it yet - see it! //

1 kommentar:

  1. Har set alle sæsoner og den er så god

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet