FØDSELSDAGSBALLONER

Som jeg tidligere nævnte, så havde jeg nogle specifikke balloner, jeg vil have med til min fødselsdagsfest.

Jeg tænkte, at jeg lige ville fortælle jer, hvor jeg har købt dem - så I også kan spare nogle penge.
Derudover så lover jeg at pose billeder af ballonerne når de rent faktisk bliver pustet op til festen.

Jeg købte disse balloner på UrbanOutfitters til omkring 160kr 
Det var det billigste jeg kunne finde det til på nettet og nær mig generelt.

Jeg købte disse to flotte lyserøde/pinke balloner på pegani til 79kr stykket.
Jeg skrev til dem, da jeg ikke i første omgang kunne finde en lyserød farve, hvorefter jeg fik en sød mail tilbage med at det skulle de nok skaffe.
Det er denne lyserøde/pinke farve jeg har taget udgangspunk i mht resten af mit pynt.



Jeg har betalt for det hele selv - og linker udelukkende til hjemmesiderne for at I kan slippe for at kigge overalt på nettet efter billige lignende balloner.

Har du gode erfaringer med disse balloner?

// For my birthday party I have bought these two sets of ballons, which I wanted/want to have. The "Happy Birthday" ballons are bought on Urban Outfitters, and the "18" are bought at a Danish page called pegani.
Do you have any good experiences with these types of balloons? //


sdfsdf

1 kommentar:

  1. Super fed idee
    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet