APPLE NEW IN

Som I ved, så havde jeg en del problemer med min computer for nyligt - i den anledning, eller hvad man vil kalde det, valgte jeg at investere i en iPad air 2. Både fordi den er supergod at have til skolemæssigt brug, jeg har et tastatur til den og kan derfor lave den til en computer, og så er den altså bare ret hyggelig at se film og videoer på i sengen. 
Derudover har jeg også været supersuper dum og tabt min telefon i toilettet lige før min fødselsdag, hvis I kan huske det? Det gjorde, at jeg var nødt til at ty til en gammel telefon, der legit kun kunne holde strøm sådan 15min, så den var til nødopkald. Jeg valgte derfor, at købe en ny telefon i fødselsdagsgave til mig selv, og har så modtaget den for nyligt.

Begge er købt i farven guld, fordi det matcher så flot.

Jeg vil gerne gøre det klart, at jeg ikke laver dette indlæg for at vise mig selv frem - jeg gør det blot, fordi I som mine læsere ser de nyeste køb jeg laver, og der kommer altså mange af sådanne indlæg her henover sommeren, for jeg har shoppet lidt for meget billige alternativer hjem, som jeg glæder mig meget til at vise jer. 

// Kan købes til 53kr på miniinthebox her //
Jeg bestilte for en måneds tid siden dette superlækre cover hjem til min iPad, som jeg modtog samme dag som min nye telefon. Det er superlækkert og behageligt at røre ved, og så har det den flotteste lyserøde farve, som jeg er helt vild med. 

Dette cover er købt på miniinthebox, hvor jeg også før har handlet, det tager lidt tid om at ankomme, men priserne er super billige, og jeg har indtil videre ikke oplevet dårlig kvalitet, så det kan klart anbefales.

Hvad synes I om mine nye køb? Hvad har du købt for nyligt?

// I have recently bought these 3 things you see. I bought the iPad, because my computer has been working on/off, so I needed a backup, and with a keyboard it works fine as a computer. A bonus is, that I love watching youtube videos on it in the evenings when lying in bed, before sleeping. Then I bought this new phone for myself as a birthday present. I bought this lovely pink iPad cover for 53kr on miniinthebox, which is really cheap! and I just love the cover, it's so pretty.
What have you recently bought? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar