LÆKKER BRUNCH HOS VIVALDI

Jeg vil give jer et lille tip om caféen Vivaldi - der er 12 caféer i hele Danmark, så der burde være én i nærheden af dig.
Jeg har kun spist på Vivaldi to gange, og begge gange har jeg fået en superlækker brunch tallerken, som jeg varmt vil anbefale jer at prøve.

I kan se maden på billedet, men ellers så kan jeg lige fortælle, hvad der er. Der er den lækreste grovbolle, omg - savner den seriøst. En rosinbolle, to oste, nutella, smør, marmelade, en pandekage, yoghurt, frugtskål, bacon, æg, kartofler, pølser, lidt peberfrugt og tomat.
Så, som I kan læse, så er der rigtig meget lækkert mad - og det er til en pris på 129kr inkl. kaffe/te/juice.

Beklager det dårlige kvalitetsbillede. Det er taget med en alt for gammel telefon.

Har du smagt deres brunch før?
Kan du anbefale andet af deres mad?

// A little tip about a Danish café for my Danish readers //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

1 kommentar: