FÅ DE FLOTTESTE KRØLLER

Det er et trick som jeg ved, at mange bruger, men der er alligevel mange, der spørger, hvordan jeg får så flotte krøller - så her kommer det nemme trick.

Dette er de super fine og naturlige krøller, jeg snakker om.

Jeg gør egentlig bare det, at når jeg har været i bad laver jeg to franske fletninger (ved faktisk ikke om denne frisure har et navn?). Det behøver ikke være pænt og ordentligt, det er mit heller ikke altid.
Så sover jeg med det i hen over natten, og når jeg tager det ud, så har mit hår de smukkeste krøller!

Nu har jeg krøller i forvejen, så der skal ikke så meget til for mig, for at jeg har krøller, men hvis du har meget glat hår i forvejen er det måske en idé at putte lidt stylingspray i håret inden du fletter det.

Hvad synes I om krøllerne?
Har du et godt tip?

// I have the easiest trick to get the most beautiful and natural curls, which you can see on the first picture. When I have been in the shower the day before I want the curls, I just braid my hair into two french braids (it doesn't have to be pretty), and then I just sleep with it overnight and take it out, when I'm getting ready. 
Do you have any good tips for natural curls? //


1 kommentar:

  1. Når nu du har så tykt hår, skal du passe på med at flette det imens det er vådt, da det kan give svamp i hovedbunden. 😁
    Men flotte krøller ellers! ☺️

    SvarSlet