NIVEA TIP

Jeg elsker Nivea, og jeg bruger deres klassiske creme hver aften. Det er lidt problematisk, at have en stor "dåse" med i toilettasken, hver gang man skal ud af døren, og derfor gør jeg også stor brug af deres små containers. 
Når jeg har brugt alt cremen i de små "dåser", så vasker jeg den godt igennem, og fylder den op på ny.




Det var bare et lille tip fra mig til jer. Jeg håber, at I kan bruge det til noget.
Det behøver nødvendigvis ikke at blive brugt til lige nøjagtigt Nivea cremer, der er så mange produkter vi bruger hver dag, som man sagtens kan gøre det samme med - det er bare at tænke lidt kreativt engang imellem.

Gør du allerede brug af dette trick?

// A little tip from me to you; Reuse your old containers. 
For example: I love my Nivea creme, but the big one, is a bit too big to carry with me, when I'm leaving the house. So I just use the small ones. When I have used all of the lotion in the small containers, I just wash them, and then refill them. 
Do you do the same? //



Ingen kommentarer:

Send en kommentar