LÆKKER SOMMERSALAT


Jeg har de sidste par uger lavet en fantastisk lækker sommersalat. Det havde alt sammen den samme base, som jeg vil vise jer nu, og så har jeg bare tilføjet forskellige ting for at gøre den ekstra lækker og anderledes hver dag.

Hvis du er vegetar springes dette selvfølgelig over.
Jeg startede bare mandagen med at forberede nogle kyllingestykker, hvorefter jeg puttede dem i bøtter, så der var nogle få stykker kylling til hver dag.

Spinat er altid godt i en salat - som oftest foretrækker jeg kun spinat og ikke andet salat.

Salatblade pifter altid en god salat lidt op.

Små agurke stykker ser ikke både søde ud, men de smager også godt.

Hvis man kan tåle tomat er det også altid lækkert at putte i - og så pynter det også.

VOILA - lige til at spise

Man kan sagtens tilføje nødder, feta/hytteost/mozerella, cruton, cæserdressing el. lign. 

Hvad synes du er lækkert i en salat?

// I have eaten this really lovely basic summer salad for the last couple of weeks. I have just added different things in it every day to make it different and tasty. You can see what I think is a must in a good salad on the pictures.
What do you like in your salad? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar