MIN PLANTEKASSE

For nogle uger siden oprettede jeg dette indlæg vdr. Føtex og Bilkas sommerprojekt, med de her små plante-selv-æsker halløj. Jeg har nu fået så mange, og de er blevet forholdsvist store, så jeg har fået min egen plantekasse i vores have, hvor jeg har mine planter. Udover det, så har jeg også 8 små inde i vores bryggers. 

Normalt er jeg slet ikke til alt sådan noget plantehalløj, og holder mig ærlig talt langt væk fra det - men jeg finder dette projekt super hyggeligt, og glæder mig mest af alt bare til al den "hårde" arbejde kan spises, haha.





Har du også en masse planter?

// This blogpost is mostly for the Danish people, since it's a project that a lot of Danes have done as well. In a special supermarket we have gotten these cute plant-your-own-plants or what to call it, and I have gotten so many, which have ended up in me getting a whole box for my plants in our garden //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar