NAKED BASICS

Det er bestemt ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker en flot naturlig øjenskygge. Det er nemlig sådan, at jeg har meget små øjne, og derfor skal jeg også passe på med, hvordan jeg fremhæver mine øjne. For tiden bruger jeg udelukkende mine Naked Basics paletter, da de simpelthen gør alt arbejdet - og vil man gerne lige have liiiidt mere shine i, så har jeg også nogle superflotte naturlige glitter øjenskygger, som jeg nogle gange bygger op med. 

Jeg fik min Naked Basic 2 sidste år i fødselsdagsgave af pigerne fra min kontaktgruppe, og jeg har været forelsket i den lige siden. Jeg bruger allermest farverne Skimp, Stark, Frisk og Primal - da det er dem jeg synes passer bedst til mig.

Så var jeg så heldig i år, at få Naked Basic 1 af min tantes søster/min venindes mor, og det er jeg bare så glad for! De to paletter supplere hinanden fantastisk, og jeg har da også nået at kreere nogle få flotte looks - dog har jeg ikke brugt den nok endnu til at sige, hvilke farver jeg bedst kan lide, men jeg har på fornemmelsen at det bliver Venus, W.O.S., Naked 2 og Faint. 

Jeg ønsker mig dog stadigvæk alle de andre Naked palettes, da de er super fine, og kan gøre et hvert makeup look super smukt.

Hvilke Naked Palettes har du? / Ønsker du dig?

// Just a small chitchat about how much I love Urban Decays basic palettes. They are amazing, and can really make every look perfect - especially because I love a good old natural look. 
Do you have any of their palettes? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar