WHAT I LISTEN TO: THE FIGHT SONG

En sang som jeg har lyttet en del til her på det sidste inden prøver og eksaminer er sangen The Fight Song. Den er ved at være lidt gammel, men den har været med til at gøre sådan, at jeg troede på mig selv inden mine eksaminer/prøver og jeg derfor ikke har haft eksamensangst i så stor grad. 
Så det har været super lækkert! og derfor ville jeg da også lige dele denne gamle klassiker med jer.


Hvad synes du om sangen? 

// I have recently been listening to The Fight Song a lot before my exams and tests. I have exam anxiety, but this song has really helped me get my confident right before the exam, and I haven't been so scared etc. So I just wanted to share this old, but yet lovely song with the rest of you guys.
Do you like the song? // 

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar