FOR ET ÅR SIDEN

Det er vildt facsinerende, hvor meget man egentlig kan ændre sig på et år. Jeg sad her den anden dag og tænkte over, hvordan jeg var som person for et år siden, samt hvor jeg var henne i livet - og jeg er en fuldstændig anderledes person.

Picture found on weheartit.com

For et år siden havde jeg, på daværende tidspunkt, en vidunderlig kæreste, som gjorde at jeg var vold lykkelig. Dermed ikke sagt, at jeg ikke er lykkelig nu, for det er jeg, men på en hel anden måde. Den dag i dag, hviler jeg i mig selv og er glad for de ting jeg har opnået, samt overvundet nogle indre kampe. 
For et år siden bar jeg en hættetrøje og leggins hver dag - det gør jeg kun herhjemme nu. Jeg er begyndt at gå meget op i, hvordan min udstråling er overfor andre mennesker. Dermed ikke sagt, at jeg ikke går i behageligt og afslappet tøj, for trust me - det gør jeg, men jeg gør det på en helt anden måde, så det stadig er elegant og præsentabelt. 
For ikke at nævne, at jeg for et år siden var på efterskole - den dag i dag, har jeg afsluttet mit første år  på gymnasiet, jeg har fundet ud af, hvad jeg gerne vil med mit liv og hvilken vej, der er den rigtige for mig. For et år siden, ja der var jeg blank som dør. 
For et år siden blev jeg også ved med at kæmpe for nogle personer, jeg troede havde min ryg, men jeg har indset, hvem der virkelig er ens venner og virkelig er der for en, når man er længst nede - og det er dé mennesker jeg har kontakt til den dag i dag, for det er dem, der betyder allermest for mig og gør mig glad. 

Når jeg sidder her og reflekterer tilbage, så er jeg faktisk glad for at tingene er gået som de er gjort. Nok har jeg grædt og kæmpet mine kampe, men jeg står i dag stærkere end nogensinde, og jeg ved hvem der altid vil være der for mig. Det er dét, der gør mig lykkeligere end noget andet.
Rent ud sagt; Jeg elsker mit liv, og jeg ønsker ikke at ændre noget ved det. 


Hvor var du i dit liv for et år siden?


// I'm thinking about where I was in my life a year ago, and how much has changed. There are so many things that have changed in my life, but I would say that it has changed to the better. I might have had my things to deal with, and had an ocean to cry, but I came out stronger than I have ever been before, and I know who are really there for me, and I really appreciate it. I find it really fascinating to see how much I have changed, and I'm beyond blessed for having a few of my very old friends follow me on my lovely journey to become who I really am - I couldn't do it without all of those wonderful people there are in my life today. So thank you, I truly do love my life.
Where were you in your life a year ago? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar