DIY CITAT BILLEDRAMME


Det er ved at være længe siden, at jeg har haft nogle DIYs her på bloggen, så det får vi lavet om på i dag!
Jeg har længe haft en 3D ramme stående på mit værelse, klar til at få nye billeder sat i, jeg har bare ikke fået det gjort. Men her, hvor jeg går hjemme i ferien, besluttede jeg mig for, at jeg ville lave om på det, og få sat nogle nye billeder i. 

Som nogle af jer måske ved, så elsker jeg citater, og jeg elsker at tage billeder, så at kombinere de to ting var en fantastisk idé jeg fuldførte.
Jeg fandt en masse billeder som jeg har taget igennem årene, og så gik jeg ellers igang med at finde en masse citater på nettet, som jeg syntes passede rigtig godt til mig, som jeg så satte sammen med billederne - og voila, så simpelt var det!

Rammen er købt i Bilka for en to års tid siden, men de plejer at have noget lignende stadigvæk til en 150-300kr, så det er en okay pris.

Her er billederne jeg har lavet, hvis I vil se dem ordentligt:









Hvad synes I om billedrammen?
Har du selv noget lignende?

// I have had this 3D frame standing in my room for almost a year now, which I wanted to put new pictures in - and now I have done it. I decided to do it with pictures I have taken myself, and then I found some quotes which I putted on the pictures. I really like how it turned out.
Do you like it? Do you have anything similar? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

HUSK DU OGSÅ KAN FINDE DETTE INDLÆG PÅ MIN NYE BLOG SIMONEWELLE.DK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar