FLYTTE HJEMMEFRA SHOPPING: BOLIG


Jeg er begyndt at holde udkig efter lækre ting, der er på tilbud som bare passer godt til mig, som jeg vil have med mig når jeg flytter hjemmefra om to år. Min farmor har været så sød at sørge for, at jeg kan have alt mit nye grej på et værelse hos hende, så jeg har pladsen til det.

Jeg har allerede købt lidt af hvert, både boligting og køkkenting, så jeg har valgt at dele det op i to indlæg - køkkentingene får I at se i slutningen af denne måned. 

Nu til de lækre ting jeg har købt til boligen. Min mor tog mig med til et lille outlet marked med brugskunst, hvor jeg fik købt alle de ting I ser i dette indlæg. Jeg kan ikke huske de præcise priser, men det var meget billigt, og jeg kom kun af med 370kr og jeg fik altså en fyldt papkasse - så jeg er glad. Derudover min mor og jeg også købt lidt gaver.

Dette supersøde vintage ur forestiller jeg mig kunne være super sødt i enten stuen eller køkkenet.

Dette træskilt passer godt til mig, jeg har det med at rode lidt for ofte.. Så tænkte det var en fin måde at undskylde overfor folk.

Jeg drikker generelt utrolig meget te, så denne søde te kasse virker bare helt perfekt, og så er den også supersød bare at have stående.

Jeg blev altså bare nødt til at have dette salt/peber sæt.

Det her virkede bare som et supersødt sæt, man kan sætte til pynt som lidt nips ting rundt omkring.

Jeg forestiller mig at have det her skilt i en indgang eller noget lignende. 

Jeg mangler bare at købe noget kridt til, og så vil denne her memo-tavle bare være supersød at have hængende og skrive søde beskeder og noter ned på.

Dette er nok det køb jeg er allermest glad for. Det er en evighedskalender med magneterne man kan flytte rundt på, og så en lille memo tavle, som jeg kan hænge noter på. 

Hvad synes I om de ting jeg har købt?
Har du selv planer om at købe ting, til når du flytter hjemmefra?

// I have recently been buying stuff for my apartment when I'm going to move out in two years. I know two years are far away, but I thought it was a good idea to buy things I find if I really like them, and if they aren't that expensive. Because then I don't have to buy it all when I really need my money for food etc.
Do you like the things I have bought? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Husk, at dette indlæg også kan finde på min nye blog simonewelle.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar