INSPIRATION: EYEMAKEUP

Jeg er begyndt at interessere mig utrolig meget for makeup, og af samme grund elsker jeg at kigge på en masse forskellige looks for at få inspiration og lære, hvordan det hele skal/kan se ud.
Jeg tænkte derfor, at jeg ville dele nogle af disse flotte looks med jer, så I også kan få lidt inspiration.

Pictures found on weheartit.com

Kan du lide de her øjenmakeup looks?
Har du selv kreeret et flot look jeg skal se?

// This weeks inspiration post is about beautiful eye makeup looks. I have recently started loving makeup a lot, and therefore I have found myself looking at beautiful looks to get some inspiration - and I wanted to share it with you guys today. Do you like the pictures I found?
Have you created something you want me to see? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Husk du også kan finde dette indlæg på min blog simonewelle.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar