KYLIE LIPKITS


Jeg har længe gået og sukket efter de berømte Kylie Jenner lipkits, og efter en længe overvejelse og nogle fødselsdagspenge på kontoen besluttede jeg mig for at bestille to hjem. 
De koster 195kr stykket, og fragten er ca 100kr, så det er ikke helt billigt, derfor var jeg også lidt skeptisk over om de virkelig var pengene værd.
Oveni det blev jeg også taget i tolden, så det var lige 255kr oveni. Jeg har indtil videre ikke hørt om nogle danskere, der ikke er blevet taget i tolden, så hav lige pengene klar just in case. 


Nu til det det virkelig handler om - de berømte lipkits.
Jeg har købt to hjem. Begge i brune nuancer, da lyserøde læbefarver ikke passer til mig. Jeg har købt dem hjem i farverne Exposed og Dolce K.



Til højre Dolce K og til venstre Exposed

Dolce K er meget mørk på læberne, hvor Exposed også er mørk, men med en lysere undertone. 
Indtil videre er jeg meget imponeret dem. Jeg kan allerede nu sige, at de holder utrolig godt, for jeg bøvlede sådan med at få farven af min arm igen. 

- De kan købes på kyliecosmetics.com

Når jeg næste gang får muligheden for at være dressed up, så vil jeg glæde mig til at afprøve dem ordentligt, og så skal jeg nok poste nogle lækre billeder her på bloggen.

Har du nogle af Kylies lipkits?

// I have recently received these two lovely colors from Kylies lip kits. The colors are Exposed and Dolce K. Both of the colors are brown, but that's what fits me the best. I can't wait to actually wear them with full makeup. 
Do you have any of her lip kits? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar