MIT NYE COVER


Jeg bestilte og modtog for nyligt et super flot cover!
Det var en supersød gave fra min farmor fordi jeg bestod min køreprøve - så jeg valgte at bestille det sødeste cover hjem til min telefon fra hjemmesiden casetify

Det ankom i denne supersøde æske

Jeg valgte et gennemsigtigt cover, for at lade guldet i min telefon skinne igennem. Og jeg elsker jo citater, så selvfølgelig skulle der være sådan ét på.
I kan købe præcist dette cover her.

[Dette indlæg er på ingen måder sponsoreret, men blot mit ønske om at vise et af mine seneste køb]

Hvad synes I om mit nye cover?
Hvordan ser dit cover ud?

// I bought this cover from the site casetify recently. I really like how simple and classic it is, and how pretty it looks with the color of my phone shining through.
Do you like my new cover? What does your cover look like? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Dette indlæg kan også findes på min blog simonewelle.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar