REVIEW BEAUTYBLENDER + BLENDERCLEANSER

I februars goodiebox fik man bl.a. en beautyblender og en cleanser med i sin boks. Noget som jeg har været utrolig glad for, og også brugt fuldstændig op og slidt det ned. 

Jeg havde fået taget nogle gode billeder af cleanseren i brug, men de røg desværre sammen med min computer, da den gik i stykker. Så jeg vil prøve at forklare det så godt som jeg nu kan.

Produkterne kan købes i et sæt på Beauty blenders hjemmeside her.

Jeg kan se inde på deres hjemmeside, at de også har nogle andre cleansing produkter, som helt sikkert er noget jeg vil overveje at få bestilt hjem. Jeg har været så positivt overrasket over den makeuprenser som jeg fik med i min goodiebox - det har bare virket godt på alle mine børster. Efter, at jeg har fået brugt den op, skal jeg også være ærlig og indrømme, at jeg nok får dem renset lidt for sjældent, da jeg finder det super bøvlet.

Måden jeg rensede mine børster på var, at jeg tog den lille hvide sæbe i min håndflade og gjorde den en smule våd. Så tog jeg min pensel og gjorde den en smule våd også, og så kørte jeg ellers bare børsten rundt på sæben i cirkulære bevægelser. Engang imellem skyllede jeg det lige af og gentog det for at være sikker på, at alt var ude. 

Min beauty blender var faktisk grunden til, at jeg i sin tid startede goodiebox. Man kunne få sådan én fin sag og en masse andre produkter for den samme pris som en enkelt beauty blender, så det udnyttede jeg lige. Jeg har dog brugt den hver dag lige siden, og er simpelthen SÅ glad for den! Eller.. det var jeg. Jeg har simpelthen brugt den så meget, at der er kommet lidt revner hist og her, så jeg har valgt at smide den ud. 

Jeg var dog så heldig at få denne "beautyblender"/makeup sponge i mærket Real Techniques af pigerne fra min skole i min fødselsdagskurv. Jeg elsker Real Techniques børster, så jeg glæder mig meget til at prøve deres makeup svamp! 

Så alt i alt, har jeg været utrolig glad og positiv for min beautyblender og cleanser i februars goodiebox.

Har du også været ligeså glad for februars goodiebox som mig?
Har du prøvet Real Techniques makeupsvamp? 

// A positive review on the beauty blender and cleanser. I have only been amazed by it, and I have used both of the products up. But I was so lucky that I got Real Techniques' makeup sponge in birthday present, and I'm so excited to try it out, since I really love all of their brushes. 
Have you tried the makeup sponge? Do you like it? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar