WHAT I LISTEN TO: JOLENE

Jeg sad for nyligt og så MTV, da der kom nogle sange op med Miley Cyrus, bl.a. hendes coversang af Dolly Partons Jolene. Jeg synes Miley gør det så fantastisk, og det har da også førhen været en sang jeg har afspillet meget - og nu er det tiden, hvor jeg gør det igen. Jeg tænkte derfor, at jeg lige ville dele den med jer, hvis nu I også skulle have lyst til at lytte til lidt godt, "gammel musik.


Hvad synes du om sangen?

// I have recently been listening a lot to this "old" coversong by Miley Cyrus. It's the song Jolene. I just wanted to share the song with you guys, if some of you wanted to listen to some good, old music. 
Do you like the song? //

Follow me on bloglovin
Follow me on instagram
Follow me on snapchat; simone1998x

Ingen kommentarer:

Send en kommentar