FILMANMELDELSE: THE MODEL

Jeg var her i fredags i biografen med 3 skønne piger fra min klasse. Vi var inde og se den meget kommenterede film The Model.

Filmen handler om modellen Emma, der tager til Paris og vil forfølge sin modeldrøm. Hun kommer hurtigt ind i varmen hos en sød fotograf, og så kommer der ellers intriger og drama for pengene.


Jeg kunne faktisk godt lide filmen. Jeg synes de var nogle gode skuespillere, og man følte virkelig med hovedpersonen, og jeg sad da også med tårer i øjnene på et tidspunkt. 
Den eneste ulempe var, at de nogle gange, havde skruet for højt op for baggrundstøjen, som ikke havde nogen mening for filmen alligevel (som at spænde en sikkerhedssele i en bil etc.)
Den sidste halve time af filmen, der sad jeg lænet meget fremme i stolen, og et chokeret ansigtsudtryk. Nu skal jeg ikke røbe, hvad der sker, men wow... jeg havde ikke set det komme, og jeg endte med at gå ud af biografen sådan helt paf. Jeg vidste ikke lige, hvad jeg skulle synes om det hele. 

Det har jeg til gengæld fundet ud af nu. Filmen var super god, og jeg vil klart anbefale folk at tage ind og se den med en gruppe veninder - for det er en tøsefilm.
Jeg vil i hvert fald gerne se den engang mere, når den kommer ud.


Pictures found on google

Har du set den?
Hvad synes du om den?

// I was in the cinema this Friday, to watch the new movie Danish movie called The Model. I was all in all really happy about going to the cinema, because the movie was really good, and the actors were amazing. I can only suggest you guys to watch it, if it will come out with English subtitles, when they speak Danish (though, they speak English 90% of the time in the movie..) //


Ingen kommentarer:

Send en kommentar