NEW IN: MAKEUP

Som lovet vil jeg dele de ting, jeg har købt i London. Dagens indlæg kommer til at handle om de makeup ting jeg købte, personligt er jeg helt vild med det!
Jeg skulle alligevel snart have en ny foundation, så jeg købte bare en i London. Dog var den desværre ikke billigere, så det var altså ikke noget særligt, at købe der. 
I kan se mit review indlæg på denne foundation her.

Denne bronzer + highlighter fra mærket Bourjois Paris. 
Og her kan I se bronzeren, og svagt ane highlighteren. Jeg kan personligt bedst lide, når highlighteren er "naturlig" ligesom her.

En læbestift fra mærket Kiko. Den har nummeret 02.
Her ses den flotte læbestift.


Mac læbestift i farven "Please me"
Som I kan se, så bliver den lidt mørkere når den kommer på huden. Men den har en rigtig flot og lyserød farve på læberne. 

Endnu en Mac læbestift, dog i farven Velvet Teddy.
Jeg kan især godt lide denne farve, fordi den er lidt mere brunlig i det, og det klær' mig af en eller anden grund bare.

Har du nogle af disse ting? 
Hvad synes du om det?

// Here you can see all the new makeup I bought in London. I personally love it a lot!
Do you have any of these things? If yes; What do you think about it? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar