5 TING DU SIKKERT IKKE VIDSTE OM MIG

Jeg tænkte, at det var på tide, at give jer lidt random facts om mig, som I helt sikkert ikke vidste i forvejen.

1. Jeg har et helt igennem forfærdeligt immunforsvar, og det påvirker min fraværsprocent i en negativ retning.

2. Jeg har engang stoppet hele håndvasken med havregryn, da min veninde og jeg skulle lave ansigtsmasker. Vi tænkte ikke lige over, at havregryn "svulmer" op, når der kommer væske på, så ja... fik stoppet håndvasken, og vores badeværelse svømmede lidt rundt i havregryn, da min far forsøgte at fikse det hele. 

3. Da jeg var lille havde jeg altid en klud foran ansigtet, når jeg var i bad, fordi jeg ikke ville have vandet i ansigtet.

4. Jeg er under 1.50m høj. Jeg er dog ikke dværg, som mange mener. Mine knogler stoppede bare med at vokse før alle andres.

5. Jeg er utrolig dårlig til at svare på mine beskeder, og der kan nogle gange gå flere dage før jeg svarer.

Hvad skal jeg vide om dig?

// A few fun facts about me. I get sick very easily ~ I have once stopped the zink because of oatmeal ~ I hated to get water in my face when I was little ~ I'm under 1.50m tall ~ I'm very bad at responding on messages.
What should I know about you? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar