SNERVOUS - BY TYLER OAKLEY

Den superdejlige youtuber Tyler Oakley har lavet en lille dokumentar film, der hedder Snervous. Den kan lige nu ses på Netflix, og det har jeg da også benyttet mig af imens jeg har været syg de sidste par dage. 
Man skal nok kun se filmen, hvis man i forvejen godt kan lide Tyler.
Jeg synes den var super god, og virkelig hyggelig at se - jeg fik da i hvert fald et smil på læben.

Det er basically en dokumentar om Tyler Oakley, og hans SlumperParty tour, som jeg gerne ville have været med til.

Jeg ville blot lige give jer et hurtigt tip om, at den kan ses på Netflix nu.

Pictures found on weheartit.com

Har du set den? 
Vil du gerne se den?

// A small tip about Tyler Oakleys movie Snervous - it can now be seen on Netflix. I personally enjoyed watching it! 
Have you seen it? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar