MAC WANTIES: LÆBESTIFTER

Efter, at jeg har fået købt mig to helt igennem fantastiske læbestifter fra MAC (se indlæg her), så har jeg haft lyst til at købe alle deres læbestifter i naturlige farver - for hold nu op, hvor er det lækkert!
Så som en del af min lille "wanties"-serie, jeg har her på bloggen, vil jeg i hvert fald gå igennem en masse MAC makeupprodukter - i dag nævner vi læbestifter. 

Picture found on Google

Jeg vil derfor lige nævne nogle af alle de læbestifter, som jeg godt kunne tænke mig. Alle farverne er meget neutrale. Grunden er, at jeg personligt ingen læbefarve har, så jeg er nødt til at få lidt farve på mine læber hver dag - og derfor vil det også se for voldsomt ud, hvis jeg sprang ud i en knald rød læbestift.

MAC LIPSTICK WANTIES:
Bombshell (frost)
Costa Chick (frost)
Full of Seoul (cremesheen)
Nippon (cremesheen)
Pink Pearl Pop (cremesheen)
Star Magnolia (cremesheen)
Long Legged & Fabulous (cremesheen + pearl)
Pink Plaid (matte)
Vegas Volt (amplified creme)
Only you - Ellie Goulding (lustre)

Har du nogle MAC læbestifter? 
Ønsker du dig nogle?

// Just a little blog post with some of the beautiful MAC lipsticks I wish I had. 
Do you own any MAC lipsticks? Do you want to own a specific one? //


Ingen kommentarer:

Send en kommentar