FILMANMELDELSE: ALLEGIANT 

Jeg var for en uges tid siden inde og se 3 film i Divergent serien, og derfor vil jeg lige lave et indlæg om filmen.
Jeg har meget svært ved at finde ud af om jeg kan lide den eller ej - jeg havde også en mærkelig fornemmelse da jeg kom ud af biografen.
Pictures found on wehearit.com

Filmen var god, ja - jeg kunne godt finde på at se den igen.
Skuespillerne var forrygende.
Men historien.. det er som om, der var et eller andet, der ikke helt spillede som det skulle. Jeg ved det ikke, det kan også sagtens være en mærkelig fornemmelse jeg har.

Har du set filmen?
Kunne du lide den?

// I have recently seen the latest Divergent movie - Allegiant. I still don't know what I think about the movie, I have this weird feeling about it..
What do you think about the movie? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar