WHAT I LISTEN TO: KRIS HERMAN

For et godt stykke tid siden kom den danske kunstner Kris Herman hen og sang på min skole. Jeg havde aldrig hørt om ham før, eller hørt hans musik før - men jeg er efterfølgende begyndt at lytte lidt til hans musik engang i mellem, og han er nu meget talentfuld. 
Jeg tænkte derfor, at jeg lige ville fortælle jer om ham, så I måske også kan høre, hvor dygtig han egentlig er.

Op under skyerne

En anden af hans sange, som jeg også ofte lytter til er "Når man ikke kan gå hjem" - sangen kan jeg dog ikke finde på youtube.
Man kan dog finde alle hans sange inde på spotify, hvor jeg normalt lytter til musik.

Kendte du til Kris Herman før du så dette indlæg?

// This blogpost is about a danish singer/songwriter named Kris Herman //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar