SKRIV DINE TANKER NED

Hvis der er noget, der har hjulpet mig meget det sidste halve års tid, så er det at skrive mine tanker ned. Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg har haft en del problemer, der har tæret meget på mig psykisk. Jeg kan godt åbne mig op en smule for folk - og ja, det har hjulpet uendeligt meget! Men nogle ting kan man bare ikke sige højt, så derfor skriver jeg dem ned for at få lettet mit hjerte.
Den dag i dag, er det ikke så meget psykiske problemer jeg skriver ned, blot lidt dagbogs agtigt engang imellem når jeg lige føler for enten at rase ud, eller komme ud med min glæde - for glæden skal der bestemt også være plads til.

Det er kedeligt "bare" at skrive i en sort notesbog, så jeg har derfor to skønne bøger jeg skriver I, der motiverer mig hver dag til at det hele nok skal gå godt. 



Skriver du også dine tanker ned i bøger?

// It's not a secret that I have had a lot of personal problems this last half year. I have talked to people about it, but there are always stuff you want to say, but can't - that's why I write my thoughts down in some notebooks. I have these two cute books, that inspire me every day.
Do you have anything like this? //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar