CHRISTIAN FUHLENDORFF SHOW

Jeg var for et godt stykke tid siden inde og se Christian Fuhlendorff med min bedsteveninde. Vi så hans seneste show "Det er ligegyldigt hva' andre tænker, ikk'?", og det slog benene væk under mig! Hvilket også er grunden til, at jeg vælger og skrive dette indlæg, for I skal da også have samme oplevelse som mig.

Billede lånt fra Google

Jeg er normalt ikke til standup, og synes faktisk det er noget af det mest forfærdelige tv man kan sidde og se - ja, jeg er lidt unormal på dét punkt. Jeg har så de sidste par år set diverse tv-programmer (ikke standup), hvor Christian Fuhlendorff har været med, og han har nu egentlig været meget sjov. Så da hans tourné kom op, besluttede min bedsteveninde og jeg os for, at nu skulle vi da se ham live. 
Jeg har ikke fortrudt det et sekund! Og jeg skal helt sikkert afsted igen, når han laver et nyt show.

Så, tag en god veninde under armen og gør jer klar til at sidde og grine så I næsten tisser i bukserne - ja, så tag ind og se Christian Fuhlendorff.
Et andet godt tip; Følg ham på facebook, der kan man også ofte få et godt grin.

Har du set et af hans shows? 

// A little tip about a Danish comedian, which I think is hilarious //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar